aktualności

Kampania internetowa BLIK – Bądź kotem płatności

Bądź kotem płatności

Pozostałe aktualności

Polski Standard Płatności rozpoczął kampanię internetową pod hasłem Bądź kotem płatności.
Jej celem jest popularyzacja usług:  przelewu na telefon BLIK i płatności internetowych BLIK i zachęcenie do nich nowych użytkowników.

Kampania potrwa do 31 maja 2022 roku

  • Idea kreatywna: główny bohater, w tej roli po raz kolejny Tomasz Kot, pokazuje innych osobom jak łatwo płacić BLIKIEM w każdej sytuacji. Bo korzystanie z BLIKA oznacza bycie kimś kto jest sprytny, otwarty na nowości, generalnie jest kimś kto sobie radzi i w zasadzie jest mistrzem w tym co robi, czyli inaczej jest „kotem płatności”. Nasz bohater inspiruje innych do płacenia BLIKIEM i „bycia kotem płatności”.
  • Kampania wykorzystuje najważniejsze kanały mediowe, w tym TV (spot 30”)