Oświadczenie o dostępności

Banku Spółdzielczy w Halinowie zapewnia o wysokiej, stale doskonalonej dostępności swoich usług w zakresie bankowości detalicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 czerwca 2024r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze. 

Cały czas staramy się eliminować bariery architektoniczne i technologiczne w naszym banku oraz wprowadzamy kolejne udogodnienia. Chcemy, aby nasi klienci, niezależnie od swoich możliwości, mogli korzystać z usług bankowych w wygodny i dostępny sposób. 

W dokumencie zawarte zostały informacje, w jaki sposób dbamy o dostępność naszych usług dla klientów indywidualnych oraz, jakie oferujemy udogodnienia dla klientów z różnymi potrzebami.  

Deklaracja dostępności Banku Spółdzielczego w Halinowie

Informacja dotycząca zasad składania skarg na dostępność niektórych produktów i usług

Formularz skargi ws. dostępności niektórych produktów i usług