Karta z ubezpieczeniem w pakiecie

karta kredytowa mastercard gold

Pełna oferta dla Ciebie

Korzyści

Nieograniczony dostęp do środków w ramach ustalonego w umowie limitu kredytu

Bezpieczne i szybkie wykonywanie transakcji zbliżeniowych do kwoty 100 zł

Okres bez odsetkowy aż do 54 dni, z limitem od 5 000 zł

Pakiet ubezpieczeń podróżnych przekazywany wraz z kartą

Karta akceptowana jest na całym świecie we wszystkich punktach oznaczonych logo MasterCard

Możesz płacić za zakupy dokonywane w punktach handlowych, przez Internet lub telefon

Brak odsetek za transakcje bezgotówkowe, jeśli całość zadłużenia zostanie spłacona w ustalonym terminie

Zadłużenie może być spłacane w dowolny sposób – jednorazowo lub w ratach

w przypadku uszkodzenia, zgubienia lub kradzieży karty za granicą istnieje możliwość awaryjnej wypłaty gotówki lub otrzymania karty zastępczej

Możliwość korzystania z dostępnego - dedykowanego wyłącznie dla użytkowników złotej karty MasterCard - czynnego 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu - telefonicznego Biura Obsługi Klienta SGB

Jeżeli jesteś zainteresowany naszą ofertą, zapraszamy do jednej z jednostek operacyjnych Banku. Informacji o tym, jak zamówić Kartę udzielą Państwu pracownicy Banku.

Karta kredytowa Mastercard credit

Karta MasterCard Gold jest kredytową kartą płatniczą oferowaną osobom fizycznym, ceniącym sobie swobodę podczas codziennych zakupów. Wydawana jest na okres 4 lat po zawarciu umowy, z możliwością automatycznego wznowienia.

Posiadacz karty głównej może wnioskować o wydanie maksymalnie 3 kart dodatkowych dla dowolnie wskazanych osób. Wszystkie karty wydane do jednego rachunku karty funkcjonują w ramach wspólnego limitu kredytowego i indywidualnych limitów transakcyjnych.

Karta umożliwia dokonywanie następujących transakcji w kraju i zagranicą:

  • płatności za towary i usługi w formie bezgotówkowej w punktach handlowych i usługowych oznaczonych logo MasterCard
  • wypłaty gotówki przy użyciu terminali POS lub bankomatów oznaczonych logo MasterCard
  • operacji dokonanych bez fizycznego przedstawienia karty (zapłaty za towary i usługi za pośrednictwem Internetu, zamówienia telefonicznego bądź pocztowego, które wymagają podania prawidłowego numeru karty, daty ważności oraz kodu CVV2,a w przypadku serwisów internetowych wykorzystujących usługę 3D-Secure osobistego hasła),
  • szybkich płatności za drobne towary i usługi w technologii zbliżeniowej do kwoty 100 PLN w Polsce, w punktach handlowych i usługowych wyposażonych w terminale z czytnikiem, bez konieczności weryfikowania ich numerem PIN
  • sprawdzenia w bankomacie dostępnych na koncie środków i dokonania zmiany numeru PIN

W przypadku zagubienia lub kradzieży karty należy niezwłocznie dokonać zastrzeżenia karty telefonicznie w całodobowej infolinii pod numerem 800-888-888 lub osobiście w placówce Banku, która wydała kartę.

Masz pytania?