Blik

Generuj kody, płać szybko i bezpiecznie

Blik

Pełna oferta dla Ciebie

Blik - płatności mobilne

Płać w Internecie i sklepach, wypłacaj w bankomatach bez karty, podawania danych i logowania. Wystarczy telefon i aplikacja mobilna SGB Mobile, a potem wygenerowany cyfrowy kod i jego zatwierdzenie w telefonie.

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
  1. posiadają ważną kartę wydaną przez Bank oraz odpowiednio wyposażone urządzenie mobilne powiązane z numerem telefonu operatora sieci telefonii komórkowej, prowadzącego działalność na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

  2. posiadają rachunek w Banku, w ciężar którego będą realizowane transakcje BLIK,

  3. posiadają na urządzeniu mobilnym zainstalowaną aplikację SGB Mobile (pobranie aplikacji) ze sklepu Google Play dla systemu Android lub App Store dla systemu IOS),

  4. aktywowali usługę BLIK w aplikacji SGB Mobile,

  5. zaakceptowali zasady funkcjonowania usługi.

Jak aktywować BLIKA?

Zaloguj się do aplikacji SGB Mobile

  • W aplikacji klikamy na ikonę z oznaczeniem BLIK
  • Aktywuj usługę BLIK
  • Wybierz rachunek, do którego ma być udostępniona usługa BLIK
  • Zatwierdzamy kodem PIN, jeśli kwota transakcji tego wymaga
  • I to wszystko – usługa płatności BLIK zostanie aktywowana w ciągu jednego dnia roboczego

BLIK Informacje

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji SGB Mobile wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej.

 

Płatność w sklepach lub internecie

  • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów

  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej SGB Mobile

  • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)

  • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji

To już wszystko – zakupy opłacone.

 

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  • Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK
  • Wybierz opcję wypłaty BLIK
  • Wybierz kwotę wypłaty
  • Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej i wpisz go w bankomacie
  • Potwierdź płatność w swoim telefonie

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

 

Obowiązujące limity w usłudze BLIK

  1. Domyślne dzienne limity wynoszą:
  • wypłat gotówki 500,00 zł
  • transakcji bezgotówkowych (w tym internetowych) 500,00 zł

Wysokość limitów można zmieniać w aplikacji SGB Mobile

  1. Maksymalne limity BLIK wynoszą:
  • wypłat gotówki 5 000,00 zł
  • transakcji gotówkowych (w tym internetowych) 5 000,00 zł

 

Bezpieczeństwo

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku

  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej SGB Mobile

  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:

    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację SGB Mobile

    • stosuj oprogramowanie antywirusowe

    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe

    • aktualizuj przeglądarki internetowe

  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją SGB Mobile i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej

  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja SGB Mobile.

Masz pytania?