Pełna oferta dla Ciebie
Blik - płatności mobilne
Płać w Internecie i sklepach, wypłacaj w bankomatach bez karty, podawania danych i logowania. Wystarczy telefon i aplikacja mobilna SGB Mobile, a potem wygenerowany cyfrowy kod i jego zatwierdzenie w telefonie.
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:-
posiadają ważną kartę wydaną przez Bank oraz odpowiednio wyposażone urządzenie mobilne powiązane z numerem telefonu operatora sieci telefonii komórkowej, prowadzącego działalność na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
-
posiadają rachunek w Banku, w ciężar którego będą realizowane transakcje BLIK,
-
posiadają na urządzeniu mobilnym zainstalowaną aplikację SGB Mobile (pobranie aplikacji) ze sklepu Google Play dla systemu Android lub App Store dla systemu IOS),
-
aktywowali usługę BLIK w aplikacji SGB Mobile,
-
zaakceptowali zasady funkcjonowania usługi.

Jak aktywować BLIKA?
Zaloguj się do aplikacji SGB Mobile
- W aplikacji klikamy na ikonę z oznaczeniem BLIK
- Aktywuj usługę BLIK
- Wybierz rachunek, do którego ma być udostępniona usługa BLIK
- Zatwierdzamy kodem PIN, jeśli kwota transakcji tego wymaga
- I to wszystko – usługa płatności BLIK zostanie aktywowana w ciągu jednego dnia roboczego