Płać w Internecie i sklepach, wypłacaj w bankomatach bez karty, podawania danych i logowania. Wystarczy telefon i aplikacja mobilna SGB Mobile, a potem wygenerowany cyfrowy kod i jego zatwierdzenie w telefonie.
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:posiadają ważną kartę wydaną przez Bank oraz odpowiednio wyposażone urządzenie mobilne powiązane z numerem telefonu operatora sieci telefonii komórkowej, prowadzącego działalność na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
posiadają rachunek w Banku, w ciężar którego będą realizowane transakcje BLIK,
posiadają na urządzeniu mobilnym zainstalowaną aplikację SGB Mobile (pobranie aplikacji) ze sklepu Google Play dla systemu Android lub App Store dla systemu IOS),
aktywowali usługę BLIK w aplikacji SGB Mobile,
zaakceptowali zasady funkcjonowania usługi.
Zaloguj się do aplikacji SGB Mobile
Dzięki usłudze BLIK możesz:
Płatność w sklepach lub internecie
Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej SGB Mobile
Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji
To już wszystko – zakupy opłacone.
Wypłata gotówki z bankomatu*:
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Obowiązujące limity w usłudze BLIK
Wysokość limitów można zmieniać w aplikacji SGB Mobile
Bezpieczeństwo
Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej SGB Mobile
Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
aktualizuj system operacyjny oraz aplikację SGB Mobile
stosuj oprogramowanie antywirusowe
stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
aktualizuj przeglądarki internetowe
Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją SGB Mobile i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja SGB Mobile.