Oszczędź na kosztach tankowania

Karta paliwowa Flotex

Korzyści

Rabat na każdym litrze zatankowanego paliwa w wysokości 9 groszy brutto, naliczany niezależnie od ilości kupionego paliwa

Jedna zbiorcza faktura za zakupione paliwo, wystawiana raz w miesiącu

Możliwość bezgotówkowego dokonywania transakcji w sieci ponad 1700 stacji paliw marek Orlen i Bliska oraz 500 stacji marki BP

Możliwość zdefiniowania limitów zakupowych na kartę

Okazja dokonywania zakupów na koszt Banku – nieoprocentowany kredyt do 52 dni, gdy dochowujesz ustalonego terminu spłaty należności za transakcje bezgotówkowe

Dostąp do usługi „Mapa Cen” pozwalającej sprawdzić ceny ON na różnych stacjach w Polsce w ostatnich 48 godzinach

Historia zrealizowanych transakcji, dostępna przez Internet

Prosta i szybka procedura wydania

Jeżeli jesteś zainteresowany naszą ofertą, zapraszamy do jednej z jednostek operacyjnych Banku. Informacji o tym, jak zamówić Kartę udzielą Państwu pracownicy Banku.

Karta paliwowa Flotex

Karta paliwowa Flotex to produkt pozwalający zaoszczędzić na kosztach tankowania paliwa w całej sieci stacji Orlen, Bliska oraz BP. Karta przeznaczona jest dla rolników i przedsiębiorców będących podatnikami VAT. Warunkiem otrzymania karty rabatowej jest posiadanie konta firmowego i karty debetowej w Banku Spółdzielczym SGB. Klient korzysta ze środków własnych przez wcześniejsze wpłacenie środków na rachunek karty.

Rodzaje kart:

W zależności od tego, czy z samochodu korzysta jeden, czy więcej kierowców można zamówić:

  • kartę wystawioną na numer rejestracyjny pojazdu – służy wyłącznie do tankowania przypisanego do karty pojazdu,
  • kartę imienną – wskazana osoba może zatankować dowolny pojazd,
  • kartę wydaną na firmę – dowolna osoba może zatankować dowolny pojazd.

Jak wygląda proces zawarcia umowy

  • po uzyskaniu informacji od Banku, przedstawiciel z firmy Flotex kontaktuje się z Klientem i obszernie wyjaśnia zasady działania karty,
  • po zakończonej rozmowie tego samego dnia wysyła maila z potwierdzeniem zaproponowanych warunków,
  • umawia się na kolejny kontakt – jeśli zachodzi taka potrzeba, jeśli nie to wysyła od razu unikalny link z formularzem do zamówienia kart,
  • Klient uzupełnia formularz, a po wypełnieniu wniosku otrzymuje potwierdzenie zamówienia kart na maila,
  • Firma FLOTEX je zamawia i wysyła umowę do Klienta na adres mailowy, klient ją drukuje i podpisuje w dwóch egzemplarzach i wysyła do FLOTEX za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej
  • w momencie otrzymania umowy od Klienta, firma FLOTEX podpisuje ją i odsyła jeden egzemplarz wraz z kartami za pośrednictwem Poczty Polskiej,
  • Klient otrzymuje na maila login i hasło do systemu, może już dokonać pierwszej wpłaty na konto, wartość pierwszej wpłaty jest ustalana przez nas, wszystkie kolejne są dowolne.

W przypadku zagubienia lub kradzieży karty należy niezwłocznie dokonać zastrzeżenia karty telefonicznie w całodobowej infolinii pod numerem 800-888-888 lub osobiście w placówce Banku, która wydała kartę.

Masz pytania?