Podmioty instytucjonalne

karta przedpłacona MasterCard

Korzyści

Możliwość rozdzielenia wydatków służbowych od prywatnych

Proste narzędzie do rozliczania zaliczek w firmie i różnego rodzaju kosztów służbowych

Wygodny instrument do wypłaty nagród i premii dla pracowników

Możesz płacić za zakupy dokonywane w punktach handlowych, przez Internet, telefon lub korespondencyjnie

Bezpłatnie wypłacasz gotówkę z sieci blisko 4 000 bankomatów SGB oraz BPS

Karta ważna jest przez rok

Jeżeli jesteś zainteresowany naszą ofertą, zapraszamy do jednej z jednostek operacyjnych Banku. Informacji o tym, jak zamówić Kartę udzielą Państwu pracownicy Banku.

karta przedpłacona MasterCard

Karta przedpłacona MasterCard to międzynarodowa karta płatnicza wydawana na okres 1 roku podmiotom instytucjonalnym, które planują przekazywać środki finansowe do dyspozycji swoich pracowników za pośrednictwem karty na różnego rodzaju wydatki służbowe, delegacje, zaliczki pracownicze czy wypłacane premie lub nagrody.

Karta umożliwia dokonywanie następujących transakcji w kraju i zagranicą:

  • płatności za towary i usługi w formie bezgotówkowej w punktach handlowych i usługowych oznaczonych logo MasterCard
  • operacji dokonanych bez fizycznego przedstawienia karty (zapłaty za towary i usługi za pośrednictwem Internetu, zamówienia telefonicznego bądź pocztowego, które wymagają podania prawidłowego numeru karty, daty ważności oraz kodu CVV2),
  • operacji zapłaty za zamówione telefonicznie lub korespondencyjnie towary
  • wypłaty gotówki przy użyciu terminali POS lub bankomatów oznaczonych logo MasterCard, a bez prowizji w sieci bankomatów Zrzeszenia BPS i SGB
  • sprawdzenia w bankomacie dostępnych na koncie środków i dokonania zmiany numeru PIN

Karta wydawana jest w dowolnej ilości jedynie Posiadaczom rachunku rozliczeniowego i nie ulega wznowieniu na kolejny okres ważności.

W przypadku zagubienia lub kradzieży karty należy niezwłocznie dokonać zastrzeżenia karty telefonicznie w całodobowej infolinii pod numerem (22) 515-31-50 lub osobiście w placówce Banku, która wydała kartę.

W przypadku zagubienia lub kradzieży karty należy niezwłocznie dokonać zastrzeżenia karty telefonicznie w całodobowej infolinii pod numerem 800-888-888 lub osobiście w placówce Banku, która wydała kartę.

Masz pytania?